Utbildning

Var på utbildning hela dagen igår pust var helt dööd när jag kom hem somnade på typ 2 sek sen vaknade jag inte förrän halv 11 imorse...meeen det var en lång dag! Åkte med tåget kl 07 från Malmö till Köpenhamn. Där var vi till klockan var runt halv 3 och då kanske 2 timmar träning i vattnet för att få insperation av varandra! Det var jätte kul men joooobigt. Sen var det bara att åka hem till Malmö igen o vara med på 3 simskole grupper till halv 8 på kvällen. Idag har jag varit på mobilia halva dagen skulle hitta kläder till Julius som han ska ha på dopet men det är jätte svårt med pojkkläder. Fick iaf handla Cassandras doppresent :-)

När jag kom hem satt jag ihop början på mitt träningspass...uppvärmningen med musik ä klart. Det är inte helt lätt ska ju ha musik som passar till o går i rätt takt och så.

Nu har jag nästan precis ätit spagetti o köttfärssås med min älsk o sonen han sover som en stock hihihi han ska äta om en timme sen hoppas jag att han sover till imorn bitti (inte för att jag brukar gå upp ändå, Ludde som fixar det....) speciellt imorn eftersom han börjar kl 07 suuuck

Vi var och badade på Vanningen i måndags det var jätte kul. Julius tyckte nog med att det var kul han sprattlade med benen o skrattade. Han dök till och med!!

´





Fick fina rosa roser av Ludde idag love you jag har nog världens mest underbara man och son vet inte hur jag lyckats ha en sån här tur hihi



ha det så bra

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilka fina bilder på er =)=) Såå söt han är =) Nej bebisen har inte vänt sig envis bebis haha. Ja vi har reserverat en lgh där ute så vi får reda på nästa vecka om vi får den =) Hur stor är er?? Kraaaam påer

2008-06-13 @ 22:31:17
URL: http://supersuperjojo.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag tror den v'nde sig igår för fy vad det gjorde ont trodde nästa den skulle komma men bm ska att det känns när den vänder på sig nu när den är såå stor, Denna veckan honne rjag inte men nästa vecka?? Du kan ju ta mitt nummer så skicka ett sms har jag ditt med =) Kraaam till er 0701689477

2008-06-16 @ 20:36:51
URL: http://supersuperjojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0