Trött...

Idag har jag varit på mobilia..hämtade Cassandras doppresent o fikade :-)
Är så sjukt trött så jag bara sitter här o glor...hade tänkt laga mat o sen städa men vi får se...vet inte vad jag ska äta??!! O städa kommer jag nog göra så fort jag bara har ätit...meeen som sagt ska först palla mig upp o laga mat suuuck
Julius ligger o sover på ett täcke på golvet ser mysigt ut...vill med sova men jag kan näåsta lova att om jag lägger mig till ro för att vila en timme vaknar han....



Igår tog han ett bad innan sängdax o det får han nog göra idag med han svettades jätte mkt på moilia så det är nog bäst att t a ett dopp ikv med hihihi





Midsommar -08 hemma i mormor & morfars stuga :-)










Ha det så bra

Kommentarer
Postat av: Tess

Då träffas vi en dag nästa vecka. Kan du inte bada gör vi något annat. Kram

2008-07-01 @ 13:18:23
URL: http://isabellnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0