Söndag

Har varit helt underbart väder i flera dagar nu SKÖÖNT
Helt underbart är det också att ha uteplats när det är sånt väder :-) grillar o myser för fullt hihi

Igår var jag ute i Häckeberga o träffade brudparet & prästen o tränade på sångerna :-) det gick bra ska hem till prästen efter midsommar igen o träna lite till det ska bli perfekt ska sjunga För Att Du Finns och Det Vackraste. Dem ska vigas utomhus (om vädert tillåter) på häckeberga slotts trädgård mot en fin damm..jätte romantiskt!!!!!

I fredags grillade jag & Ludde och hade det mysigt


Ludde hittade en trollslända :-) hahahaha


Annars händer inte så mycket vi bara njuter av Julius, sommaren och var nya lägenhet som vi trivs jätte bra i !!!

Julius bara växer och växer han är ju en pojke nu....dop nästa söndag i Limhamns kyrka ska sjunga där med...det är lite nervöst faktiskt för man känner ju alla då...ska sjunga Lisa Nilsson - Handens Fem FIngrar

Jag känner dig, jag känner dig så väl
dina fasor dina våndor finns också i min själ du är mitt kött och blod
du bär ett dyrbart namn och min kärlek utan villkor jag gör vad jag kan
så stor och stark på dagen men så liten mitt i natten när ingen ser
när ingen vet kommer gråten mitt i skratten


fem fingrar ska skydda dig ett är månen ett är solen
ett är polstjärnan bakom molnen ett är hopp o
ett tro handens fem fingrar vagga dig till ro   




Julius & Isabell myser i hennes vagn :-)


Julius & mormor har kul


Tycker det är mysigt att sitta själv i stolen :-)




Sover gott


Kommentarer
Postat av: Tess

Vad fina bilder=) det blev ju jätte bra på Isabell & Julius=)

2008-06-08 @ 15:44:45
URL: http://isabellnicole.blogg.se/
Postat av: Milla

Vilka söta foton på Julius...han börjar bli en stor pojk nu ju =) Vi får ta o träffas en dag nu snart tycker jag...d va ju ett tag sen, dessutom vill jag höra dig sjunga=) tihi...kram på er

2008-06-08 @ 23:21:42
URL: http://gizmoliten.blogspot.com
Postat av: Tess

Är du inte lite känslig nu? =) Vill du att jag ska ta bort bilden så gör jag det!

2008-06-10 @ 07:20:26
URL: http://isabellnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0