Midsommar

Jahapp då var det midsommar igen...ca 1 år sedan vi blev gravida :-) var tydligen någongång runt midsommar..tiden bara springer iväg!!

Igår städade jag heeela lägenheten hahaha (60 kvm) men nu är här fint iaf skööönt

Therese & Isabell kom in en stund igår innan jag påbörjade städningen....
  


Sen kom min pappa med midsommarblommor :-)


Igår när jag gick in till Julius på morgonen så hade han vänt runt så han låg med fötterna på huvudkudden hihihi en liten vilding...han har även börjat att greppa efter saker speciellt mammas ansikte o axlar men även sin giraff :-) sötnosen
Och fingrarna trycker han ner i halsen hela tiden hahaha knäppo.
Han är så stor nu :-) bara växer o växer

        

Idag ska vi till mina föräldrars stuga o äta midsommarmat..Ludde slutar inte förrän kl 17 så jag ska åka ut där redan nu efter att jag duschat mig o badat Julius o klätt oss....


Lite bilder på Julius rum...ska sy gardiner men kommer aldrig till skott o sätta upp 4 tavlor över hans säng....söndag kanske (Ludde är ledig då)

     

GLAD MIDSOMMAR

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla in min blogg du har blivit utmanad ;)

2008-06-24 @ 11:46:19
URL: http://jenne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0