Kameran är funnen !!

Dagen innan Julius dop försvann vår kamera spårlöst hahaha PANIK vill ju fota meeeest på dopet...men det löste sig både mina föräldrar o min stora syster har kamera så jag ringde dem o sa att dem var TVUNGNA att ladda dem eftersom vår var borta. Så vi fick ändå massor av foton + att min bror o hans fru med fotade massor.

Idag hade jag gett mig f*n på att hitta den så jag skulle vända upp o ner på allt....innan jag hann börja kom mamma o hälsa på o medans jag matade julius var mamma tvungen att leta o hittade den wihooo men det är helt sanslöst för jag tycker att jag kollat på det stället hundra gånger det lättaste av dem alla!!!!

Igår var jag & Julius med Therese & Isabell och badade i Oxie, jätte mysigt det verkar som barnen med tycker att det är kul hihi. Skulle lägga in bilder från min telefon men vet inte riktigt hur man gör så Ludde får hjälpa mig!!
Tack Therese för ännu en mysig & trevlig dag.

Sen skulle det städas men Julius tillät mig inte fick undan lite men fort dammning, dammsugning o tvätt av golven kvar ska jag göra nuu!!

Ha det så bra

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej snäckan läs min blogg du är utmanad=)

2008-06-23 @ 18:58:00
URL: http://supersuperjojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0