Äntligen klara

Nu är vi så gott som klara i vårat hem ... lamellerna är uppe rullgardiner, hyller, tavlor mm
Julius har fått en ny vägg i sitt rum....med Nalle Puh det blev jätte fint nu ska jag bara framkalla foton i rätt storlek så jag kan sätta i ramarna jag ska ha på väggarna alla var jätte märkliga strl.

Underbart väder ute nu igen *skönt* har suttit ute o ätit frukost i morse, mysigt!!!!

Nu har Lillisch flyttat hit :-) så nu har vi bara 2 min gåväg till varandra hihi

Nu är jag snart klar med utb wee. tänkte ta min sista praktikdag idag så är det avklarat !!! Ska få utb på vattenaerobicen med ska bli jätte kul!!
Igår träffade jag mina "barn" dem grupperna som jag ska ha till hösten *längtar*

Julius var helt slut igår sov hela dagen fram till kvällen seeeen blev han jätte sur!!! Vi var ute o gick en runda för att få honom att sova men inget hjälpte...men tillslut somnade han såklart sen sov han till halv 8 i morse det var skönt!

På fredag ska jag till Häckeberga slott o träffa brudparet vars bröllop jag ska sjunga på i Juli det ska bli kul!!

Nu var precis Bitte & Hasse här (Luddes faster och hennes man) dem skulle bara komma in o titta på lille Julius hihi han tyckte det var jätte kul med lite besök o skrattade jätte mycket!!

Nu ska jag ut o sätta mig på uteplatsen o sola mig lite innan jag ska ta bussen till Limhamn och gå till simskolan!!

Ha det så bra

Kommentarer
Postat av: lillisch

Jaaa finast har ni ju fått det:D... Mysigast sitter oxå ute hela tiden hihi älskar dig

2008-06-02 @ 20:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0