Klagomål...


På att jag inte uppdaterar bloggen *snyft* hahaha

Har haft fullt upp med att ha en skit vecka ... ångest när man vet att man kommer typ ha hur många sådana veckor till ... var skönt att vara gravid o slippa den!!! Men nu får man ist hundra gånger värre hade aldrig ont innan :-(

Igår var jag med Therese o Isabell :-) vi var ute o gick en runda, skönt att komma ut o röra på fläsket lite ;-)
Sen kom Therese , Isabell och Simon in o gjorde mig sällskap...Therese gjorde diet soppan som jag börjar med idag äter den just nu det går sakta men säkert ner....hahaha Therese började igår...

Julius vaknade imorse o hans öga var alldeles svullet :-( vi åkte till limhamnsläkargrupp o fick veta att han hade fått ögon katarr...snyft så nu blir det ögondroppar 2 ggr om dagen i 6 dagar så inget lek med varken Isabell eller Cassandra eller någon annan som han kan smitta :-(

Nu ligger han här bredvid mig o sparkar på mig hihihi han är så stor nu!!!

Hoppas verkligen att denna dieten funkar o att jag kan hålla mig till reglerna...hade inte varit fel att gå ner ett par kilo :-) speciellt inför Luddes semester o sen när jag ska sjunga på bröllopet hade det varit skönt att inte känna sig som en flodhäst...
Måste ut o springa med kanske tar en runda ikv när Ludde kommer hem ... ska jobba som ordningsvakt den 26.e kanske kan ha tränat lite även om det inte hjälper så man iaf vet vad man pallar....

Nej jag får väl fortsätta att äta min sådär goda soppa o se glad ut o roa Julius lite som börjar att bli otålig :-(

Lite bilder
   
MIN & LUDDES pojke &
Lindas pojkar :-) 



Ha det så bra

Kommentarer
Postat av: lathunden

vad e det för soppa?

2008-07-15 @ 18:48:49
Postat av: Beccy

Gick inte alls bra med soppan :-( Kunde inte hålla mig :-(

2008-07-17 @ 12:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0