Nytt år

2008
Ja det kommer bli ett spännande år!! Ska bli mamma, helt galet men sååå spännande...längtar efter att få hålla den lille!!

Nyår var lugn satt hemma hos oss, jag , Ludde och Tom. Åt middag, spelade Buzz , tittade på raketer, drack alkoholfri cider kl 12 :-)
Mysigt var det och skönt att bara ta det lugnt allt är himla jobbigt nu för tiden haha

       

Har börjat jobba nu...inte heltid tack o lov men tillräckligt...har ont överallt idag (träningsvärk) hahaha men även i ryggen/fogarna det gör riktigt ont med jämna mellanrum. Men får väl bita ihop det är bara 70 dagar kvar nu....

Nu ska jag ta en vitamin brus tablett o lite o äta, lägga mig i soffan med täcket på mig hatar denna jävla förkylning som bara kommer o går hela tiden SUCK

Ha det så bra

Kommentarer
Postat av: Milla

Hej hej...fina foton! Hoppas er nyår var till belåtenhet? Går d bra på jobb trots ryggsmärtor o förkylning? Klart vi ska ses en dag när du kan o har tid över, bara att messa! Kram

2008-01-06 @ 09:15:46
URL: http://gizmoliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0