Beccy hjärtar Ludde

Oktober 2006
Träffade jag denna underbara killen som bara några månader senare skulle bli min fastman ;-) och 1 år senare bli pappa till mitt/vårt barn!
     +    

November 2006
Massor av gulliga sms varje dag (mms som han skickade när han gick o hade tråkigt på leksaksavd på ica Maxi)


December 2006
Inflyttningsfest i min 1.a (som jag spenderade max 2 nätter i, då tillsammans med Ludde)  Blev ganska mycket dricka fast vi tyckte om varnadra lika mycket för det!
     
Nyårsafton spenderade vi tillsammans med hans vänner på Segevång
    

Januari 2007


Februari 2007
Tittade på större lägenhet, tyckte det var onödigt att ha 2 lägenheter när vi bara var i 1 hela tiden.
Förlovade vi oss på alla hjärtansdag. 
    

Mars 2007
Allt är helt underbart med Ludde. Är världens lyckligaste.

April 2007
Flyttar in i våran lägenhet på Limhamn
         

Maj 2007
Tar vi oss en välförtjänt lillsemester till Öland efter mycket jobb och utbildningar.
På vägen dit kör vi inom och tittar på kyrkan jag vill gifta mig i...synd bara att den ligger vid Kristianstad...
    
         
         
    
         
         
    

Juni 2007
Början på en helt underbar sommar
         

    
Midsommarafton firade vi i Skanör med ett par vänner
         
Sen var det Bröllop
         

Juli 2007
Min systersons dop

Åkte vi till Göteborg över dagen för jag skulle på arbetsintervju
    
Fick jobbet, fast visste då inte att jag hade en liten bebis i magen när jag var på intervjun. Så det var inte aktuellt längre....

Augusti 2007
Sjuk... :-(

September 2007
Sjuk... :-(

Oktober 2007
Sjuk i början... :-(

Slutet av Oktober tog vi en resa till solen som var väldigt skönt


November 2007
Var vi kvar i solen dem 2 första veckorna...

December 2007
Firade vår första jul tillsammans
    
Och andra nyår :-)
    

Januari 2008
Snart blivande föräldrar :-)


Idag har jag och Ludde varit tillsammans i 1 år och 3 månader och jag älskar honom bara mer o mer för var dag som går.

Helt underbart!!

Ha det så bra

Kommentarer
Postat av: Milla

Vilken härlig resa ni gjort tillsammans...fin saga o den bara fortsätter :) Låter som vår lilla saga...fast vi har iofs snart 6 år i bagaget tillsammans...hehe. En bit kvar dit för er...tihi...fina bilder på er iaf. Kram

2008-01-29 @ 18:23:33
URL: http://gizmoliten.blogg.se
Postat av: Veronika

Hej vännen! Så roligt att få se en massa bilder på er tillsammans. Den sista bilden var ju bara bäst, där ni sitter tillsammans och njuter av er bebis i magen! Är så himla glad för din skull! Kommer aldrig glömma en av våra fikadejter när du berättade om din underbara Ludde och jag om vårt hus. Hur lyckliga vi var, är fortfarande:o). Saknar dig massor gumman! Puss

2008-01-31 @ 11:14:38
URL: http://Veronika83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0