67 Dagar

kvar...
Det är helt galet!! Sen ska vår lilla bebis tiitta ut!!

Var hemma hos Luddes arbetskamrat igår o titta på deras lgh...vi ska nämligen på visning på den som är på första vån i deras hus. Lgh ser likadana ut så vi var så nyfikna o var tvungna att åka o titta innan!!! Väldigt liten lgh men väldigt FIN!!! Hoppas hoppas hoppas att vi får den!! Vi får göra oss av med en hel del möbler men det kan vi ta om vi kan flytta dit o få helt nytt o fint. Är så trött på denna lgh nu suuck.
(Håll tummarna)

Yvette började få ordentliga värkar igår...men det var falskt alarm men lillbebisen kommer nog vilken dag som helst nu!! SPÄNNANDE!!!!!

Nu ska jag in i duschen sen iväg på jobb!!

Ha det så bra

Kommentarer
Postat av: Milla

Nu e julen bortstädad här hemma och d e mkt tack vara Jocke som hjälpt mig att få bort den... =) Håller tummarna på lägenheten....o ang. håret så hade jag d bara uppsatt då för jag var så trött på det..haha....lovar att d inte ska upprepas. Jobba lugnt. Kramar

2008-01-08 @ 10:45:35
URL: http://gizmoliten.blogg.se
Postat av: Veronika

Herregud vännen! Är det bara 67 dagar kvar?? Det är ju inte klokt! Var tar tiden vägen? Men det är verkligen spännande ;o) Måste boka en dag så vi kan leka. Puss på daj

2008-01-08 @ 13:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0