Trist!!

Vill inte vara gravid längre...vill träffa det lilla livet nu!!!
Är så trött hela tiden sovit nästan hela dagen idag :-( mår illa med o lillen vägrar vara stilla!!
Börjar som sagt att bli lite trött på det...det får man väl lov att bli??!!
Drömde en hemsk dröm i natt att jag åkte in o fick en bebis men fick åka hem igen utan bebisen för sjuksköterskorna hade tagit den :-(  jag är kanske inte helt frisk??!???!??!?

Ludde jobbar sent idag suck o jag sitter o spelar yatzy...vilket liv..men mår ju inte bra man får skylla på det!!!!! 

Längtar så himla mycket till sommaren!!! Då har vi flyttat med, det ska bli så himla skönt 

image201

Förresten...kan någon berätta för mig vad unika besökare är o den andra sidvisningar eller vad det heter?????
 

Kommentarer
Postat av: sofie & Liam

du får lov att
känna så... för det är bökigt på slutet =)

2008-02-21 @ 10:33:35
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0