snaaaart

Min graviditet - BF Fre 14 mar 2008 Uträkning utgår från dagens datum: Sön 24 feb 2008.
Din graviditet startade Lör 9 jun 2007.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Lör 23 jun 2007 (ägglossningen).
Du har gått 260 fulla dagar av 280 (93%).
Du är i vecka 38.
Du har gått 37 fulla veckor och 1 full dag(v37+1).
Du är i 9:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Fre 14 mar 2008
Du har 20 dagar kvar till förlossning.

Nu är det inte långt kvar :-) börjar bli rikitgt nervös...får sluta tänka på det o bara ta det som det kommer...
Ska städa o tvätta idag med mannen så då lär jag kanske ha annat o tänka på
Ska flyttpacka med bara 1 mån kvar tills flytten skönt om man kunde fått fixat det mesta som ändå inte används dagligen innan lillen kommer!!!

Nu ska jag sortera lite rentvätt som skulle ha gjorts i veckan men har varit så trött o jabbat mycket :-) men men får göras nu ist medans mannen är nere i tvättsyugan o tvättar ny tvätt suck fattar inte hur vi kan ha så mkt tvätt anv ju nästan inga kläder nu när jag jobbar o när jag är så tjock hahaha

ha det så bra

Kommentarer
Postat av: Milla

Hej hej..d dära me tvätt, vänta bara tills er lilla kommer då lär du tvätta minst 4 ggr i veckan då det går åt mkt kläder och handdukar =) Förstår att du längtar nu tills plutten kommer...men d e ju inte långt kvar nu! =) Sen får vi ta o träffas tycker jag....KRam

2008-02-24 @ 11:15:44
URL: http://gizmoliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0