Fredag kväll

Knappt sovit något i natt haft magknip el kramp i magen hela natten?? Så när jag tog mig upp för att hämta en banan var kl 6...skulle börja jobba kl 13 men ringde bossen o sa att jag fick stanna hemma.
Visste ju inte om jag skulle ha magontet hela dagen...men tack o lov hade jag inte det bara hugg i magen lite då o då men var nog lika bra att vara hemma.

Har fått sålt stugan nu, så himla skönt! Var ute o skrev papper idag!! Så fort vi får våra pengar ska vi ta en spaweekend nu innan lillen tittar ut o bara få koppla av. Lär inte bli så mkt av det sen hihhii

Var hemma hos Yvette, Andreas o lilla Cassandra igår åt middag :-) sen kom Ludde efter jobb o åt våffler med oss!! Cassandra är så himla söt mosters lilla älsklingstjej.

 Bara någon timme gammal!!

 6 Dagar gammal!!

Nu sitter jag o tittar på Let´s Dance o myser i soffan! Tänkte gå ut o poppa lite popcorn får passa på när man är ensam hemma, Ludde är på bio

Ha det så bra

Kommentarer
Postat av: Veronika

Tack så mycket vännen! Blev själv väldigt nöjd. Trodde inte det! Skulle vilja ha nästan alla fotona :o) Vi har inte riktigt bestämt än var vi ska åka. Ska ju åka med ett annat par också. Men jag tror att det lutar åt egypten. Ja, nu måste vi ta oss i kragen och bestämma en dag. Skärpning, hihi. Kramar

2008-02-13 @ 08:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0