Förlovade i 1 år


Idag är det ett år sen min älskade Ludde o jag förlovade oss...skulle ha gift oss nu i sommar har alltid sagt att jag ska gifta mig inom ett år när jag förlovar mig...men man kan inte alltid få som man vill!! Nu får jag en bebis istället o det är tusen gånger bättre. Vi ska ju gifta oss ändå bara att vi får skjuta upp det!
image187
Vi var o åt på rådhuskällaren precis som förra året!! Jätte mysigt!!

Nu är det inte långt kvar tills den lille tittar ut!!! exakt 1 mån idag men kan ju alltid hoppas att han kommer lite tidigare :-)

Magen är jätte stor nu!!!!
Känns som den ska spricka hahaha


Börjar sakna mitt jobb nu...lite tråkigt att gå hemma o att sitta i kassan på system bolaget är inte rikigt samma sak!!!  Men får förhoppningsvis snart börja så smått igen....


Var uppe i stan med Yvette & Cassandra idag först på Mobilia o fika lite med mamma sen gick vi till Triangeln sen tillbaka till Mobilia igen fikade en liten alla hjärtansdags fika på vägen med :-)
    
Ha det så bra

Kommentarer
Postat av: kim

grattis till förlovningen :D

2008-02-14 @ 21:51:34
URL: http://kkimo.blogg.se
Postat av: Veronika

Vilka fina bilder på er två/tre! Roligt att ha så fina bilder! Grattis till ett år förresten! Fan vad tiden går fort!! Vi har varit förlovade i lite mer än 2 år. Kan inte fatta det!! :o) Kramkram

2008-02-15 @ 08:15:54
Postat av: Milla

Grattis till er 1 års dag....vilka fina bilder på er 2 =)
Ja nu e d inte långt kvar förrän ni sitter där hemma me en liten =) O som svar på din kommentar hos mig så är du välkommen att träffa vår sessa när du vill, bara att höra av dig. Kramar

2008-02-15 @ 09:18:58
URL: http://gizmoliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0