Spänd!!!

Idag har jag o Ludde en spännande dag :-) håll gärna tummarna för oss :-)

Just nu är jag på jobb, började kl.04.30 suuuuck klockan ringde 03.00 då var jag inte pigg...med tanke på att jag inte somnade förrän klockan var halv 12 :-( men men nu är jag här och har bara 2 tidiga mornar till denna veckan + 3 nästa vecka men det ska jag väl klara kanske kan gå o lägga mig i tid en av dagarna iallafall hahaha

Sjukt lugnt på jobb och det är kallt ute...snart ska jag upp på taket o hissa flaggan pust ska bli spännande o se hur det slutar! Har ju aldrig varit där uppe och det var minst 4 år sen jag hissade en flagga...

Nu ska jag se om jag kan få dem återstående 7 timmarna att gå lika fort som den försts...tveksamt men värt ett försök.

Ha det så bra

Kommentarer
Postat av: Camilla

Håller tummarna med va e d för spännande ni ska ha för er?! nyfiken du berättar sen va? =) Ha en riktigt god jul och ett gott nytt år. Hälsa familjen. Saknar dig/er....Kram

2008-12-23 @ 08:42:42
URL: http://gizmoliten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0