Min stora pojke



Tiden går så himla fort...man hinner knappt med men det är helt underbart att ha en liten son :-D Älskar honom av hela mitt hjärta!!!!

I fredags var jag och tränade med Sara & Damien :-) det var skönt att få röra på sig lite hihi längtar till januari när vi börjar igen!!!! Sen var jag och Ludde och stor handlade mat suuck sen kom Marlein och lämnade en stooooor julklapp till Julius hihihi undrar vad det kan vara!!

Idag har jag varit och sjungit på ett dop och ett bröllop :-) så morfar passade Julius men han är så snäll så folk slåss om att få passa honom dem gånger vi behöver...det är inte så jätte ofta bara när vi klyddat till det i schemat och har råkat jobba på samma dagar.

Imorn ska jag förhoppningsvis få mina naglar fina :-D köpa julklapp till Ludde och glasskålar att lägga allt julgodis som jag har och ska baka :-)

Nu ska jag gå och mysa i soffan med Ludde och äta risgrynsgröt med saftsås MUMS!!

 Hemma hos mormor & morfar    Tycker det är kul att springa runt mormor & morfars bord

 Myser med fåret på Vellinge blomman hihi  Julbak :-)

Förresten..mobiltelefonen jag sa var bästa var SÄMSTA!!!!!

Ha det så bra

Kommentarer
Postat av: Anonym

god jul =)

2008-12-21 @ 22:25:25
URL: http://mammanemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0