Jobb idag igen!

Ja då satt man här på jobb igen...knappt någon människa här...dem flesta är väl hemma o har julmys med familjen!!!

Det ni skulle hålla tummarna för igår var en husvisning som vi var på...men det var tyvärr inget att ha..jag blev iofs kär i det lilla huset och det var ganska nyrenovert meeen inte bra gjort så man hade fått göra om en del och det var det inte värt.
Bättre lycka nästa gång!!

Igår var annars en väldigt mysig dag med familjen!! Var en runda på mobilia mest bara för att...hahaha sen åkte vi hem lagade köttbullar, ischoklad ocg spelade Bingo Lotto och åt kräftmacka mums vann ju tyvärr inget på bingon fast det var jätte mycket vinster hahaha sååå igår kom jag inte heller i säng i normal tid ... det känns nu är jätte trött...och idag kommer vi nog med komma hem sent!

Min mamma är sjuk :-( på JULAFTON så dem ska inte komma så tråkigt ja eller hon var sjuk igår hade feber och så hon lär ju inte vara bättre idag *snyft*

I måndags var vi (jag & Julius) hemma hos Lina & Lova på julfika med mammorna o barnen :-) det var jätte mysigt!! Hade julklappsspel till barnen och hade det jätte trevligt!
Kommer foton sen ....

Nu ska jag väl försöka göra något vettigt...gå ut och frysa lite kanske suuuck

Ha det så bra

Kommentarer
Postat av: Sandra

god jul :)

2008-12-24 @ 05:13:28
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: jennifer

Tack och detsamma! :)

Åh, stackare som måste jobba på självaste julafton, det kan inte vara så skoj. :S

Kram!

2008-12-24 @ 13:18:42
URL: http://jenniiferheedstrom.blogg.se/
Postat av: Johanna

Gott nytt år på er;) Ses kankse på öppna förskolan nästa år =) D

2008-12-30 @ 22:31:00
URL: http://supersuperjojo.blogg.se/
Postat av: Johanna

Gott nytt år på er, Ses kanske nästa år på öppna förskolan, den börjar v 4 tror jag det var. Krya på er Kraaam

2008-12-30 @ 22:31:53
URL: http://supersuperjojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0