Augusti...redan

Var tog sommaren vägen??!!

Idag sitter jag här o mår lite små kass :-( fick gå hem från jobb i lördags natt hade sjukligt kramp i min mage o fick inte behålla min mat :-( igår var jag yr o allt snurrade o idag är jag bara allmänt slö...fattade inte vad problem var tills jag började tänka efter...vet inte om det är det men kanske??!! Har inte ätit ordentligt på hela veckan bara en knäckemacka till frukost o sen lite lunch that´s it...kan va därför jag mår lite skumt.

Nu är jag iaf utbildad simskolelärare o ser framemot att börja jobba!!! Har min första egna grupper på lördag *spännande* är lite nervös.

Igår var Yvette här hemma, Andreas jobbade natt o Ludde slutade inte förrän kl 12 :-(

  

 syster yster


I torsdags var jag, Ludde & Julius och badade i Oxie på dagen jätte mysigt!!



Nu har jag precis tränat på mitt vattengympa pass *pust* helt varm så jag får nog dricka en massa vatten nu innan jag svimmar :-(

Ha det så bra

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej gumman.. Trakigt att du inte mar sa bra. Hoppas du blir battre snart. Vi far ses en dag nar vi kommer hem. Var ett bra tag sen nu. puss

2008-08-16 @ 20:26:39
URL: http://isabellnicole.blogg.se/
Postat av: jenny

tack så mkt, jaa de hoppas jag med! såå stor er lilla har blivit =)=) har ni fått användning av morgonrocken?

2008-08-18 @ 21:53:04
URL: http://jenne.blogg.se/
Postat av: Veronika

Jag vet, jag är urkass på att uppdatera. Tycker inte det är roligt så jag tar mig inte tid till det. Men lovar att skriva nu innan bebis kommer och lägger ut en bild på magen då också :) Allt bra med er annars? För längesen vi sågs nu ju. Måste bli ändring på det när vår bebis kommit. Puss o kram på er

2008-08-19 @ 16:33:08
Postat av: therese

Hallå!! Nu har vi kommit hem. Känns skönt att få sova i sin egen säng. Men snart kommer vardagen i kapp en och då är det inte lika skönt... Kul att du har fått deltid=) Jätte grattis. Måste vara skönt. Hur jobbar du då? Några timmar varje dag eller bara några dagar i veckan? När har du tid att träffas nästa vecka? Är allt bra med Julius? Några framm steg? Var längesedan jag såg han oxå ju=( Puss

2008-08-21 @ 21:19:38
URL: http://isabellnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0