Valborg

Idag har det varit valborg...jaha skulle det vara något speciellt?? Tycker nog inte det meeen har haft en jätte mysig dag först ned Therese & Isabell o sen med Ludde :-)

Dagen började med att jag fick sova länge ... sköööönt Ludde fixde Julius mata o byta o lät mig sova till klockan 10 sen klockan 12 gick jag & Therese ut en runda, ner till affären o handlade mat som vi skulle göra (taco) sen gick vi hem umgicks o hade det trevligt sen var det dags att laga mat tiden går fort när man har trevligt :-D

Vi åt taco o drack vars ett glas vitt vin, jätte gott vin!!!! Det var ett tag sedan hihihi
sen gick vi ut o gick en runda gick förbi bålet i Bunkeflo....inte så imponerande hahaha

image291
Julius & Isabell

image294

Isabell blev så söt där synd det var så suddigt bara...leker för fullt med mamsen !!! :-) Hon ser ut att ha himla kul!!!

Sen på kvällen åkte jag & Ludde till pildammsparken o tittade på bålet...så klart började det ju regna när vi kom dit SUCK men men bara massa märkligt folk där...lika bra att vi inte var där så länge...
image292

image293

Jag , Julius & min älskling i pildammsparken

ha det så bra

Kommentarer
Postat av: Therese

ja synd att det var suddigt på henne.. Kunde ju varit suddigt på mig!! jag vill ju ändå inte vara med på bild=)

2008-05-02 @ 10:13:56
URL: http://isabellnicole.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0