Trötter

Har nyss kommit hem! Har en väldigt trött Julius pojke i min famn men han vägrar sova ...får snart lämna över honom till Ludde min arm börjar domna bort!!

Helt underart väder igen. Var ute och gick med Therese & Isabell gick en helt ok runda med en ordentlig backe så det blev ett riktigt motinspass hahaha helt slut när man kom upp men det var skönt  :-)

När jag kom hem fixade jag mat till lillpojken sen var det dags att gå igen han fick äta i vagnen samtidigt som vi började gå hem till mamma & pappas stuga. Kom inte så långt bara en bit utanför området så kom mamma o hämta mig !!! Ute i stugan grillade vi *mys* sen gick jag, julius, yvette, cassandra, mamma, oscar & jacob till limhamn hem till mamma & pappa.

Efter att julius fått mat igen gick jag & yvette ner o solade så himla skönt var as längesen sist sen handlade vi hambrgare o tog med oss hem till mamma & pappa o åt o titta på Grey´s o sen Yrrol :-)

Det var min dag

Ha det så bra

Kommentarer
Postat av: Therese

Hahha!! Jag la endast in den för att vi pratade om det.. Ingen bra bild men den finns iallafall=) Ja du kan skicka bilden du tog..Blev nog inte så bra..=( Hör av dig när du kommer från sjukan m lilleman!
Hoppas det gick bra. kram

2008-04-24 @ 18:09:28
URL: http://isabellnicole.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0