Sovit

nästan hela dagen idag :-)

Igår skrek Julius nästan konstant hela dagen...det var sådär kul. Som tur är bjöd Therese på middag igår :-) annars hade jag nog inte ätit någon mat!!! När han skriker så glömmer man det mesta....tack Therese !!

När klockan var halv 9 - 9 på kvällen ringde jag till sjukvårdsrådgivningen för han bara skrek o skrek o skrek....em tyckte jag skulle åka in till barnakuten med honom för han var för liten för att dem skulle kunna säga vad det var :-(
Jaha ensam hemma o en skrikungen som dem tycker ska in till akuten???!!! Fick låna Therese bil, du är en ängel hahaha körde dit satt där o väntade o väntade när Ludde slutade kom han med dit!!! Klocka 2 på natten kom läkaren o kände på han o sa att han hade luft i magen o ändå rapar han hela tiden efter han ätit flera gånger??!! Men men skönt att det inte var något allvarligt....

Min mamma ringde i morse :-( jag o Ludde var helt slut ... hon frågade om hon skulle hämta Julius en liten stund så vi fick sova ut...o det fick hon. Kändes märkligt när jag gick här o packa väskan till honom o mamma stod o väntade....o sen när dem gick *snyft* men sen somnade jag som en stock o set var skönt att få sova ut

Nu kom Julius hem så nu ska vi gå till affären o handla mat

Ha det så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0