Sommar

Idag har det varit riktigt sommar väder :-) så himla skönt...
Började dagen med att lämna Ludde på jobb sen hämtade jag foto på korthuste som jag skickat in för framkallning dem skulle lägga ner tydligen så 50% på alt i butiken ... köpte en kruka till hallen en ljusstake till pluttens rum inbjudningskort till dopet ....

Nu har vi äntligen fått bokat kyrkan 15 Juni är det dags för dop för båda kusinerna Julius & Cassandra

image287

Jag skulle egentligen städat de sista rummen (köket o vardagsrummet) i den gamla lägenheten idag men svärmor var så snäll o ringde o sa att hon kommer o fixar det imorn :-) men kan inte låta henne städa själv även fast hon ville känns ganska dumt så jag ska hjälpa till så gott jag kan inte så lätt om Julius kinkar men det ska nog bli bra

Så istället var jag hemma hos pappa o åt mat sen åkte jag hem o satte ihop hyllorna 1 på toa o 1 i Julius rum :-)
o fixade väggen i sovrummet
image288
Sängen är tyvärr inte bäddad...ska lägga ut foto sen på dem andra rummen när här är fiiint vill bara att allt ska vara klart NUUUU

image290

Gjorde hans avtryck med idag :-) tur att han åt samtidigt annars hade han nog aldrig gått med på det hahaha

Nu ska jag nanna

Ha det så bra

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej gumman. var har du köpt den ramen med avtrycken?? baby land eller? Var jätte fin!! Måste ha en såånn....=) Måste ju oxå passa på att härma av dig lite....

2008-04-29 @ 08:59:26
URL: http://isabellnicole.blogg.se
Postat av: Johanna

såå söta dom är tillsammans ;)

2008-04-29 @ 18:29:29
URL: http://supersuperjojo.blogg.se
Postat av: Therese

Hhaahh, ja ganska okej bild=) Skulle säga till dig att köpa den där ramen till mig när du var på jysk.. men kom på det försent.. är du där igen så gör det gärna ...kram

2008-04-29 @ 19:51:23
URL: http://isabellnicole.blogg.se
Postat av: Therese

Hhaahh, ja ganska okej bild=) Skulle säga till dig att köpa den där ramen till mig när du var på jysk.. men kom på det försent.. är du där igen så gör det gärna ...kram

2008-04-29 @ 19:51:37
URL: http://isabellnicole.blogg.se
Postat av: Therese

Vad gulligt att du tänkte på mig! ok, då vet jag att jag inte ska åka dit och leta.. Får ta det vid mobilia om det finns kvar! Ja min blogg har blivit så fin!! det är sofie som fixat den...=) Äran får gå till henne..=) ses snart! kram

2008-04-30 @ 10:42:09
URL: http://isabellnicole.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0