Mitt i veckan

Ja då var det onsdag o snart har en he vecka gått igen...tiden bara flyter på o man bara finns...

I månags var min moster här hemma o hälsa på :-) sen på kvällen blev jag inbjuden på smörgåstårta hos grannarna ;-) hiihi *mums*
Igår var Camilla & Tilda här så söt...trist att jag skulle till BVC hade helt glömt bort det man är lite off när det gäller dagarna...så det blev bara en kort fika men trevligt var det!!! Söööt lilla Tilda är o så liten hihi ;-)

Julius väger nu 5065 :-) en liten tjockis hihi har börjat mer o mer med ersättning med amningen var inget för mig...gör det bara nätter o mornar nu

Idag ska jag hem till min faster o visa upp lill skiten o sen kommer Veronica hit i eftermiddag :-) längtar till hennes lilla bebis kommer :-)

Nu ska jag passa på att göra vid mig medans Julius sover :-)

Ha det så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0