Fint väder

Idag var det en dag till med vår väder tyvärr blåste det lite mer idag så det blev en inne dag med Therese & Isabell :-) nu hoppas jag bara att det blir bättre o bättre väder så man kan va ute mer kanske dags att fixa möbler till uteplatsen !!!!  




Isabell tyckte att det var kul att leka med Julius arm hahahaha

Ludde slutar snart kl 18.30 då ska vi till ica maxi o handla :-) 

Julius har varit jätte snäll idag tror han börjar vänja sig vid ersättningen nu han skriker inte lika mycket o sover bra hoppas att det håller i sig!!!!
Nu ligger han så fint o sover bredvid mig i soffan. Mammas underbara pojke

Älskar honom av hela mitt hjärta!!!

Julius & Ludde så klart dem 2 underbaraste killarna på denna jord!!

Yvette , Cassandra & Jenny kom o hälsa på mig nyss kul :-)





Cassandra räcker tunga hihihi

Åkte med Yvette till Limhamn sen hämtade Ludde mig där för att åka o handla.
Nu har jag nyss matat sötnosen o min älskling står o lagar mat till oss *tacos* muuums

ha det så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0