Trött...

Idag är det jätte tråkigt väder, grått suck.
Har sovit jätte länge o jätte dåligt men har ont lite överallt känns det som. Det är heller inte kul att stiga upp när det är så tråkigt väder men men nu är jag uppe och får se vad denna dagen har att ge.
Skulle egentligen till jobb och få ett papper påskrivet men tar det imorn istället, ska gå upp i tid då.

Har nyss ätit mannagrynsgröt mums så nu är jag mätt och belåten och förhoppningsvis bebisen med!!

Om 1 vecka och 5 dagar flyger jag och min älskling till teneriffa!! Ska bli så härligt att få komma bort, ska va borta i 2 veckor och bara njuta av varandra!
Det är vi värda...mest han iofs för han har jobbat som ett djur medans jag legat hemma ... men jag har legat hemma o varit "sjuk" i nästan 3 månader så jag är värd det lite med hihi få ladda batterierna där nere och komma hem som nya människor!

Om 1 vecka och 2 dagar ska vi på Ultraljud och få se den lille/a för första gången, ska bli så spännande!!! Också får vi förhoppningsvis reda på vad det blir för kön!! Vill så gärna veta. Har hittat 2 jätte fina vagnar 1 till flicka o 1 till pojke...och jag kan ju inte köpa båda!!! Men vi får se grodden kanske inte vill visa sig!

Nu ska jag in i duschen o sen får vi se hur denna dagen slutar!!

Ha det bra

Kommentarer
Postat av: Veronika

Hej vännen! Nu har du din första kommentar också:o) Vad kul att du också hittat hit! Förstår verkligen att du längtar till resan. Så skönt och komma bort och rå om varandra. Vi får boka en dag nu nästa vecka så att det blir av. Mega längesen nu ju! Men jag kan typ onsdag eller torsdag. Kramar

2007-10-16 @ 14:17:57
URL: http://Veronika83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0