Nu är vi snart på väg...

9 timmar sen åker vi hemmifrån till sturup!!!!
Det ska bli så himla mysigt!! Pratade med en kompis idag hon ska till Teneriffa nästa vecka :) kommer hon ner när vi är där!!! Ska bli jätte kul!!

Har packat hela dagen idag känns som jag hela tiden glömmer något?!? Men det känns väl alltid så!!
Sen var vi hemma hos min faster på kalas åt lite mat och tårta :) Tyckte bebisen om (skyller allt på den lille nu förtiden haha)

På måndag har jag & Ludde ett år och nästa söndag fyller jag år mysigt att fira båda dem dagarna där nere!! Enligt min kompis skulle det va jätte fint väder det som stod på internet skulle va en annan del av teneriffa...hoppas att hon har rätt!! Hon jobbar nämligen på en resebyrå (hon ska ner med jobb) och har då varit i kontakt med guider där nere tydligen. HÅLLER TUMMARNA!!!

Ludde jobbar ett par timmar nu eller han har bara en halv timme kvar sen kommer han hem...alltid lika tråkigt utan honom här hemma!! Ingen att bråka med hihihii nej men blir så tomt här hemma utan honom *love you*
Men sen får jag ha honom vid mig i 2 hela veckor!!! Har nog aldrig haft det!!! Han jobbar så himla mycket, så det ska bli helt underbart!!

Ringde precis ett nummer jag fick...och det gick till min systersons mobil !!??!!??!!??!! Blev ganska chockad eftersom han bara är 5 år!!!??? Undrar när han ska använda den? Ja allt ska dem ha dem små liven, ruinera oss bara hihi

Nu ska jag diska undan lite åt nyss räkmacka mums sen ska jag gå igen om allt jag packat IGEN sen lägga mig i soffan

Ha det så bra

Kommentarer
Postat av: Tesa

Hej gumman inte ska du va avundsjuk på oss två veckor med din älskling blir ju helt fantastiskt. Mamma o pappa var på mallorca med mig i magen o det har ju gått jättebra :P Vad mysigt med bebis i magen inte annat än att jag blir lite avis ... men men allt i sinnom tid. Många kramar/Tesa

2007-10-29 @ 13:07:56
URL: http://andytesa.travelblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0