Massa tut tut

Hela tiden varje dag hör jag ambulanser, poliser eller brandkår tuta förbi här ute kan det verkligen hända så mycket ute i lilla Limhamn eller är det bara ett ställe dem måste köra igenom??!! Nu kom det nog en 3-4 st tut tut bilar förbi susande ute på "huvudgatan"

Idag är det tvättdag ahh hatar hatar så tråkigt att stå där nere själv o pilla men det måste göras har en del kläder i tvätt som ska packas ner inför resan hihi

Längtar så jag håller på att dö nu!!!
Nervöst är det med...har inte varit utomlands på 3 år och jag blir mer åksjuk i bil nu under graviditeten hur ska det sluta på flyget??!! Jaja som tur är det bara 5 timmars resväg. Sen får man ju koppla av i 2 veckor.

Ludde slutar ganska tidigt idag det är skönt för då kan vi packa tillsammans ikväll!!
Jenny kommer hit och vaxar mina ben kl 5 så jag slipper tänka på dem när jag är där nere hihi

Sen måste vi fixa present till faster suck ska på kalas där imorn och har ingen aning om vad vi ska köpa och min kusin han fyller med år så vi måste skicka med present till honom ahhhh jag som hade tänkt klippa mig med...allt har bara gått så fort hade ju 2 v att fixa allt detta på och NU bara 1 dag får nog strunta i frissan?! Kanske...hihi
Nu ska jag iaf ner till tvätten så det blir klart!

Ha det så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0