Magen

Växer så det knakar!! Och ont gör det både i den och i ryggen...men tillslut får vi ju nått helt underbart!! En liten bebis!! Imorn är det dags för ultraljud börjar nästan räkna timmarna, det är så spännande!
I natt har jag sovit jätte dåligt :-( Vaknade och hade jätte ont i höger sida av magen RIKTIGT ont det går knappt att beskriva försökte inte göra så mycket ljud av mig för att inte väcka Ludde men det var lönlöst ibland går det inte att va tyst när man har sån smärta. Och sen när han väl vakna kunde jag bara släppa allt det hjälper lite i alla fall psykiskt att "skrika" eller gnälla kanske är rättare ord...när man har ont! Tillslut bara släppte det och äntligen kunde jag somna om en liten stund.

Idag händer inte för mycket...som vanligt tänkte faktiskt gå o nanna en liten stund nu eftersom det var väldigt orolig sömn i natt o det känns nu!! O sen för att jag har ont i ryggen!! Sen får jag se om jag kanske åker o simmar lite senare
Seeeen är det packningstaijm!!!!!!!!!!!
Vet inte vad man ska ha med sig?? 2 veckor är ganska lång tid... så det blir en hel del kläder!!


Tisdag 23 okt - växlande moln & regn 27 grader

Onsdag 24 okt - molningt 27 grader

Torsdag 25 okt - Övervägande soligt 26 grader

Fredag 26 okt  - växlande moln & regn 26 grader

Ser väl sådär ut för vädert på teneriffa fast huvudsaken är att där är varmt och jag åker dit med min älskling. Kan va skönt om det någon dag är molnigt (fast det var typ varje dag denna veckan haha) om man ska göra någon utflykt så slipper man tråna efter stranden hihi men jag är nöjd av att bara få åka iväg!



Vill ju inte se ut sådär när jag kommer hem hahahaha

Ha det så bra


Kommentarer
Postat av: Linnean

Men guuud, vilken hemsk bild!! Har hon bhn för tuttarna eller har den hasat ner!?

2007-10-23 @ 11:27:16
URL: http://densistebloggaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0