Fredag...igen

image3

Jaha då var det fredag igen och solen skiner, fast det år nog inte så varmt ute så får nog ta på mig en del om jag ska ta mig ut.
En kille ringde på bilen och han är på väg hit o ska titta på den!! Hoppas att den blir såld idag.

Ikväll är det hockey...MIF-Rögle jag och Marlein ska gå som vanligt.

Nu är det bara 5 dagar kvar till Ultraljudet, jag längtar jätte mycket...tänk att vi ska få se den lille rackaren för första gången!!

Får nog ner och städa ur bilen så han kan ta den direkt om han vill haha inte för att det är något fel på den men det är helt sorgligt o ju fortare ju bättre!

Igår vad Yvette o hennes kille här hemma oåt middag, spagetti & köttfärssås mums det var mysigt hennes mage har växt jätte mycket, fast det är iofs inte så långt kvar till det är dags för henne hihi ska bli så spännande.

Ludde slutar tidigt ifrån sin kurs idag meeeen så måste han jobba lite efter den så han kommer hem halv 7 o jag går 6 snyft kommer vi gå om varandra!!!! Fast sen kommer jag hem igen direkt efter hockeyn. Det är helt galet hur mycket jag saknar honom hela tiden...vi är varje dag nästan men iallafall mornar o kvällar men varje gång han går eller jag går någonstans så saknar jag honom jätte mycket även om det bara är någon timme... LOVE
Älskar honom av hela mitt hjärta, är så glad att jag träffat honom finns ingen som han!!! I min värld!!!

Nu ska jag gå ner o fixa bilen lite

Ha det så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0