Bil byte?!

image2
Dags att skaffa större bil nu??? Barnvagn och allt ska ju få plats i den snart.
Har lagt ut min lilla ögonsten på blocket får se om den blir såld..fick ett erbjudande idag om en som ville byta sin bil mot min?? En saab 95...låter skumt men absolut värt att kolla upp!!

Gjorde vid mina naglar igår, frans manikyr...vill ju vara så fin som det bara går nu när vi ska på kärleks semester i 2 veckor hihi

Skulle åkt till jobb idag..fått papperna till F-kassan ifyllda men jag bara skjuter upp det hela tiden...mår inte bra kan iofs se om jag gör det lite senare i eftermiddag när jag kanske, förhoppningsvis mår lite bättre.

Tänkte faktiskt börja packa så smått idag mellan serierna har lagt upp resväskan på golvet så att jag kan lägga i saker efterhand som jag kommer på något. Mycket man ska tänka på men inte för mycket för då kan man inte handla något med sig hem sen...får ju bara väga ett viss antal kilon den där väskan!!

Ha det så bra

Kommentarer
Postat av: Veronika

Hej hej. Är det din lilla pärla? Visste inte att du hade bil.. haha.. Vad är det för en? Har ludde en också el? Kan kanske vara en idé att byta till något större. Lär ju behövas :o) Försöker iaf att träna lite. Måste gå ner lite. Men du tränar ju oxå.. kramar

2007-10-18 @ 15:02:20
URL: http://Veronika83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0