Söndag

Ensam hemma igen, snyft. Varför ska min man jobba så mycket :-( haha fast någon måste juh kunna betala för oss!!! :-P

Igår kväll hade jag jätte jätte jätte ont i magen som kramp eller något efter att jag ätit, vet inte om lillen inte gillade maten??!! Och ryggen my god knakar hela tiden ont,ont,ont men men sånt man får ta fick massage av Ludde igår iaf med liniment och allt.
Vi skulle kolla, eller började kolla på ladder 49 men jag låg mest och vila o försökte få magontet att gå över medans Ludde masserade mig o tog foto på mig haha
 Här ligger jag och vilar medans jag får massage på ryggen hihihih kan juh inte ligga på magen så det blir ingen helryggsmassage. Men det räcker gott och väl har mest ont från mitten och neråt. Sen fick vi gå in i sängen för jag hade så ont där löste jag lite korsord och Ludde läste sen somnade vi båda två.

Måste seriöst rina hyresvärden måste få ordning på lgh nu!!! Kall vattnet är mer varmt än kallt får stå i 10 min nästan bara och vänta för att det ska bli kallt suck luktar rök från grannen och dem MÅSTE tycka att här ska målas om. Är så trött på det vill bara få ordning på allt nu när vi bestämt oss för att bo kvar här ett tag till. Innan var vi lite osäkra på om vi skulle flytta så du brydde vi oss inte på samma sätt.

Vad händer annars idag ... inte mycket :-( Min syster kommer förhoppningsvis hit senare i eftermiddag och ska bygga på mina naglar har tappat 3 och 1 har spruckit...fast sen har jag inte varit så rädd om dem nu när vi varti på semester.


Jag tror inte det finns någon människa som är mer otålig än mig!!!??? Vill verkligen få ordning här hemma nu!!! Byta vårt sovrum bryr mig inte om lillens står tomt så länge bara vi kan få ordning på vårat så man inte står med ALLT i slutet.
Vårt sovrum NU:


Nu ska jag läsa en bok tänkte jag, längesen jag gjorde det!!!

ha det så bra

Kommentarer
Postat av: Milla

Här börjas det då skrivas flitigt i beccys blogg. ;) Förstår din smärta i magen....även din otålighet med att få ordning i lägenheten. =)

2007-11-18 @ 16:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0