Mitt i Veckan

Har varit på babysim idag, min syster kunde inte plaska idag så jag fick ta det :-) Så himla kul och mysigt!!!!! Längtar tills det är vårt egna barn jag går dit med...!!!
Klockan 16.40 är det dags för simskola för min stora systerson så idag är det mkt plask i vattnet hihihi men det är kul!!!

Ludde gick nyss till jobb och det blev helt tyst o trist här hemma :-( men han slutar kl 21 igen så det är inte så sent o inte så många timmar!!!
(okej nästan en hel arbetsdag...fast våra arbetsdagar är för det mesta 12 timmars pass så då är man lycklig för 7 timmar hahaha)

Är himla trött helt galet...sov en timme nu på dagen..ops o är fort trött ska nog ta på mig lite o gå ut o gå en runda!!!!

Gjorde ett "bebis halsband" idag haha
   
Blev lite kort...men ska ordna ett läderband sen tror jag

Ha det så bra

Kommentarer
Postat av: Veronika

Det blev väl hur bra som helst! Jätte fint..Kan ju bli fint med läderhalsband också :o) Kramen

2007-11-21 @ 15:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0