Lördag

Har fått igång datorn hemm nu Ludde fixa det till mig :-) så nu sitter jag i vardagsrummet det blev faktiskt jätte bra med datorn här inne. Trodde det inte först men gav det endå en chans för jag vill verkligen inte ha datorn i varken vårt eller bebisen sovrum. Är mycket nöjd iaf nu är det bara allt annat som ska fixas här hemma wihoo suck måla om o byta sovrum o slutligen inreda den lilles rum fast det får tyvärr vänta...eftersom hon var så osäker på könet...jag och vänta går inte ihop...vill ha NU NU NU NU.
Flicksängen                Pojksängen
   
Flickskötbord              Pojkskötbord
   

Så vi får vänta tills andra UL är avklarat...länge tills dess ju :-( men den som väntar på något gott...
men det ska vi väl klara av hehe

I går kväll kom Marlein hem till oss och tittade på film, hon sov mest men det var trevligt ändå hihi
Tittade på Breach, en verklighetsbaserad film om en säkerhetsläcka inom FBI. Sådär bra var ganska seg och det hände inte så mycket. Men det var skönt att bara ta det lugnt.

Fick presenter av Malla och André också :-) salt o peppar kaniner som myser hihi och en jätte söt kudde som där står
"you´ll always be my best friend, you know too much" haha
   

Snart är det dags att börja julpynta ska bli mysigt, baka pepparkakor och lussebullar och sätta upp granen. Vi köpte en PLASTgran häromdan när vi var ute och handla...skönt att slippa all barr. Sen köpte vi massor av julgranskulor o så på Ikea gröna i 2 olika storlekar, silvriga tofsar och silvriga stjärnor. ska nog bli fint. Köpte adventsljusstake med på Ica Maxi den har jag redan gjort klar som sagt så är jag ganska otålig hihi
       

Ikväll slutar Ludde 18.00 skönt så vi ska till kyrkogården och hälsa på min farmor och morfar och hans farmor och farfar sen ska vi hem o äta bakpotatis med räkor och avocado mums sen blir det bara mys i soffan resten av kvällen.

Har det så himla bra med Ludde det är så underbart att ha träffat någon som man känner så starka kärlekskänslor för men även en sån vänskap han är verkligen min bästa kompis vi kan prata om allt och vi bråka aldrig. Visst vi har väl tjafsat någon gång men det är väl helt normalt men vi bråkar aldrig om små saker utan vi är ganska lika och det vi inte tycker lika om respekterar vi att vi tycker olika om...fast det är inte mycket hahaha älskar honom av hela mitt hjärta. Det bästa som någonsin hänt mig. Och att vi ska ha en liten bebis snart är helt ofattbart ska bli helt underbart att vi ska bli en familj. Ludde kände jätte många sparkar igår kväll innan vi somnade :-) Helt underbart (inte sparkar delen, blir ju ganska illamående) men att se hur Ludde skiner upp som en sol varje gång lillen sparkar på hans hand.
        
Så fick det bli några nya magbilder med haha
Det blev mkt bilder idag...men det är lite roligare tycker jag ju..hihi

ha det så bra


Kommentarer
Postat av: Milla

Här börjar det hända grejer här med ju me din mage...så jag är inte ensam om att vara en tjockis...skrattar. Fint ju =)

2007-11-17 @ 21:02:30
Postat av: Veronika

Va kul att få se lite magbilder :o) Det måste verkligen ha hänt lite sedan vi träffades sist och det var ändå inte så längesen. Wow, häftigt ju! Längtar ihjäl mig efter min mage :o) Stor kram

2007-11-19 @ 15:12:53
URL: http://Veronika83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0