Fredag...igen

Dagarna går ganska fort...var ju helg precis tycker jag!!!
Idag har jag varit på Jägersro C med Camilla och på babyringen o en annan barn affär som jag glömt vad den hette....massor av fina saker men vi får vänta lite till innan vi börjar tokhandla.

Camilla köpte iaf en fin bilbarnstol till hennes bebis

Sen har jag suttit här vid datorn och tittat runt...försökte förstå mig på facebook men la ner det ganska omgående...jäkla meck det där kul o titta runt bland folk som man känner o deras bilder men inget ställe som jag kommer va så aktiv på hahaha klickar på massa konstiga saker hela tiden hoppas jag inte ger datorn virus hahaha (tur att vi har sånt program så man inte får det)

Ska nog lägga mig en stund i soffan, det är snart glamour juh

Ha det så bra

Kommentarer
Postat av: Milla

Tack för en trevlig dag på stan vännen...trots att vi inte skulle egentligen :P ... Ha en fortsatt bra kväll så hörs vi. Kram

2007-11-23 @ 21:54:39
URL: http://gizmoliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0