facebook??

Fattar mig inte på den sidan, men det ärr kul att sitta o titta på folks sidor och foto. Massor av folk man inte träffat på hundra år, gamla klasskamrater o så .
Hittade en del lumpar"kompisar" med en av dem hade massa bilder från lumpen det va kul haha
 Trötter    
 Rökpaus (det var den tiden när man va så osund)
Jag & Bästa vännen (mobilen såklart)   
Bästa vännen igen, rädda mig från många tråkiga stunder   
Tuffa-gänget haha jag 2 från vänster stående   
Skulle sova på bussen   
Men fick sällskap   
Puss, Älskar lumpen hahahaha   
Väntar på bussen på väg hem :-)

Lite ego foto från lumpen tiden hahahaha

Har mått dåligt idag huvudvärk o illamående suck s¨jag har inte gjort mycket idag.

Ska klippa mig imorn och ska till MVC också

Ha det så bra

Kommentarer
Postat av: Fridah

wiiie, va kul :)

2007-11-27 @ 21:37:05
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Veronika

Hihi, vad kul att se lite bilder från din tid i lumpen :o) Så du va enda tjejen? När vad det du gjorde lumpen och var? Det där med facebook håller jag helt med dig. Fattar ingenting heller, haha. Ha det bra! Puss o kram

2007-11-28 @ 15:52:51
Postat av: Veronika

Ja, tyvärr så avlivade vi henne i måndas. Det är jätte hemskt!! Saknar henne nåt otroligt mkt. Puss o kram

2007-11-29 @ 08:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0