Då var man hemma igen

Och det käns som om man inte har varit borta allt är som vanligt. Men det var varit jätte mysigt, verkligen!
Skrev dagbok där nere på den bärbara datorn som jag tänkte kopiera in här sen men efter 1 vecka tog minnet slut hahahaha så vi får se om det kommer in här den del som fick plats. Vet inte riktigt hur jag ska få det till internet eftersom jag och datorer går inte så bra ihop och vi har bara internet på den stationära datorn. haha men det löser sig nog (Ludde löser det nog)

Vi hade iaf jätte fint väder, inte alltid sol men varm och det räcke gott och väl till mig. Men sol det fick vi med och lite bruna blev vi allt...fast intesom tanten haha

Bebisen började röra på sig där nere hihi det var spännande men efter en tid väldigt jobbigt för jag blir lite "åksjuk" när krabaten leker där inne. Men så länge den rör på sig vet jag juh att den mår bra och det är huvudsaken!!!
Magen har blivit större med. Undrar hur det ska sluta?? Kommer väl bli en sån big mama :) Ska försöka fixa med lite magbilder med...

Just nu sitter jag hemma hos mina föräldrar o skriver för jag var duktig möblerade om igår så flyttade jag ut datorn o sen undar jag var alla sladdar ska sitta?? Låter det stå så tills Ludde kommer hem ikväll...han slutade sent igår så det var inte läge att be honom göra det då, efter 13 timmars arbetsdag hahahaha

Har köpt nya sängar, täcken, kuddar och bäddmadrasser som kommer i slutet av januari...sängarna ska vara bra för ryggen och det ska inte komma några äckliga djur i dem ....
Madrass
Vår madrass har den viktiga funktionen att när den belastas pressas luft underifrån och fördelar kroppens vikt jämnlikt. Den ser till att höfter och axlar på ett naturligt sätt sjunker in i madrassen och på så vis ser till att ryggraden får ett fullt stöd. Kroppen kan då slappna av och du får lättare att somna. Madrassens höjd är 20 cm och finns i alla standardmått.


Täckena, kuddarna och bäddmadrassen ska vara bra för mkt annat

Bäddmadrass
Vår bäddmadrass har dubbla sidor av 100% naturmaterial, merinolammull(85%) och kaschmir(15%). Denna blandning är sammansatt för att uppnå den optimala sovkomforten. Ullens naturliga och unika egenskap ser till att materialet håller sig torrt genom att den ventilerar och stöter bort fukten. Ullen hjälper mot muskelvärk, kramper, svettningar, ledbesvär, astma, orolig sömn och till en bättre blodcirkulation. Bäddmadrassen är 5 cm tjock och finns i alla storlekar.

Täcke
Bara det bästa är gott nog och även med vårt täcke har vi hållt oss till naturens lagar. Som i vår bäddmadrass har vi användt oss av dubbla sidor med 85% merinolammull och 15% kaschmir med luft mellan skikten för en optimal ventilation. Vårt täcke bevarar din kroppstemperatur under hela natten och ser till att sängen och du håller sig torr. Finns i alla storlekar.

Kudde
Enkelheten och det unika med vår kudde är att vi sett till att den är justerbar och anpassar sig efter dig. Kuddens överdrag består av bomull och till fyllning har vi användt oss av små ullbollar för uppnå en god ventilation och torrhet. Vid levereras är den fylld till bristningsgränsen, tack vare dragkedjan på kuddens ena sida kan du lätt forma kudden genom att ta ut en del av ullfyllningen så att du får den mjukhet som önskas.

Kuddens örngott består av samma blandning som i övriga produkter, 85% merionolammull och 15% kaschmir. Att sova med huvudet på ull gör bl a att luftvägarna lättare håller sig öppna och du kan andas lugnt under natten. Vilket förhindrar att du vaknar med täppt näsa eller irritation i ögonen eller luftvägarna



Jag hoppas verkligen att det är värt pengarna.....

Ha det så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0