Äntligen nytt sovrum!!!

Igår möblerade vi hela dagen och äntligen är det som ska vara på plats i det nya sovrummet där ... Visst det ska tillkomma lite nya saker men det måste vi ju handla först  o allt tar sin lilla tid...
      Ville inte ta på hela rummet tyvärr eftersom vi tvättade våra sängkläder så det såg så trist ut i sängen kan komma fler bilder sen !!! Fick ordning på lite andra saker med i lgh
 Mitt lilla Piano fick en ny plats med lite julpynt.
Och alla som känner mig och Ludde vet att vi är ganska otåliga..speciellt jag fast Ludde är inte så duktig han heller...så vi ska egentligen inte handla ngt förrän det är dags att använda det...i alla fall kom granen upp igår haha så nu är gaska julpyntat hemma med :-)

Före granen kom in...Under tiden granen byggs ihop        
    och sen blev det klart bara ljusen som saknas  

Idag ska vi bara fin slipa lite här hemma ;-) svärmor o svärfar kommer på middag ikväll...det ska böi trevligt.

Köpte en bebis tröja igår med :-) När jag o Ludde var på svågertorp...


Ha det så bra

Kommentarer
Postat av: Milla

Så fint ni kommer få.....=) Ojdå granen på plats redan...hehe...då kan jag me börja julpynta lite nu då...haha...Han ville inte ha bilen igår. snyft...Bara¨på d igen, hoppas få sålt den snart, vill ha ny bil nu...är precis som du ganska otålig! KRam

2007-11-20 @ 12:21:10
Postat av: Veronika

Naw, tack så mkt gumman ;o) Såg att du hade köpt bebis tröjan! Hade de där jag sa? Du blev jätte fin i den iaf :o) Puss

2007-11-20 @ 14:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0