2 ½ kg köttfärs...

Köpte vi när vi var och stor handlade...så nu står jag och gör köttbullar och pannbiffar för fullt!!!
   
Meeeeen när jag smakade på en av köttbullarna smakade dem inte ett skit suuuck :-( så jag får väl göra en smakrik sås till dem när det blir dags att äta!!! Tur att jag bara gjorde av halva köttfärsen så jag får en chans till med den andra haha men då får det bli en köttfärslimpa ganska trist o stå o rulla dem där köttisarna. Blir ju mer fyrkantiga än runda ändå
Brände lilla magen med ... man har inte riktigt vant sig vid att det är något som sticker ut så jag råkade sätta stekpannan rakt mot magen det gjorde ont, den lyckades träffa precis där tröjan hade åkt upp lite så nu har jag ett rött märke över magen snyft

Idag ska jag nog på seans igen...så himla spännande att sitta o lyssna på vad hon säger!!! Skulle egentligen iväg o simma men ångra mig började laga lite mat sen började klockan ticka iväg o nu är klockan redan kvart över 1 eftersom jag inte har någon bil längre måste planera lite mer så man vet när bussar o så går. Lite för kallt att gå dit nu!!!

Ska iaf ner o sola så fort det slutat svida på min mage!!!

Ha det så bra

Kommentarer
Postat av: Milla

Stackars lilla mage....jobbigt när den är ivägen så, vet precis hur du har det =) Dina köttbullar såg ju goda ut...kram

2007-11-22 @ 16:44:21
URL: http://gizmoliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0