ont, aj aj aj

Har inte mått så bra denna veckan :-(

Ska först tacka Milla & Jocke för i söndags, det var jätte trevligt!!!

Igår tog jag mig upp ur soffan o gick hem till pappa som bjöd på mat min lillasyster var med där så vi åt o snacka o hade allmänt trevligt. Sen gick Yvette hem ochjag la mig i mamma o pappas säng o började läsa en bok som mamma läser...var sugen att sno den med mig hem hehe men får gå upp o lägga mig o läsa lite då o då. Fick sms av Malla om vi inte kunde gå o fika??!! :-S usch jag mår ju inte så bra men va f*n jag kan inte bara ligga hela dagarna...gick hem duschade o gjorde vid mig, sen kom hon o hämta mig.
Vi åkte till espresso house på gågatan o satt där o snacka skit o fikade (skickade sms med hahaha)
   
Sen gick vi till bilen skulle fylla på pengar....
     
vi var ju tvungna att ta lite bilder på vägen ;)

När vi väl kom till bilen bestämde vi oss för att åka till värnhem o spela airhockey istället...så vi gick till big bowl MEEEN vi kom inte in för där var fullt hahahaha så kan det gå så det blev laserdome istället
       
o lite bilspel...hihi sen åkte vi hem :-)

Och tack vare min jätte trevliga o roliga dag igår..har fröken Persson legat hela dagen idag o haft så sjukt ont i sin rygg aj aj aj aj aj

nu ska jag spela yatzy sen lägga mig i soffan

ha det så bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0