Onsdag...en tråkig dag

Sitter här igen...börjar bli så trött på att bara vara hemma suck!!!!
Vill hitta på något vill jobba, träffa människor inte bara se dem på foto på nätet..allt är tråkigt, jag är tråkig..för samtidigt som jag vill så mycket orkar jag inget är så slö, hängig o bara allmänt tråkig :-(

Ont i min rygg, huvudet känns tungt o min stortå ömmar (tappade bestickslådan på den igår)
JAG HATAR DESSA J*VLA ORDTÄVLINGARNA PÅ TV *AAARRRRGGGGHHHH*

Tänk på oss som går hemma va ska vi titta på kan väl visa något bra på tv...snyft
Usch vad jag klagar..men är trött på allt nu vet inte varför sov jätte länge idag till 11 ville inte gå upp bara ligga kvar hela dagen kanske ligga kvar till nästa år suck

Nej jag ska sluta klaga o va negativ ....


Dem ringde från försäkringskassan igår..allt är tydligen klart nu och dem skulle bara skicka hem en bekräftelse på posten...låter ju bra..men man ska inte ropa hej...vet ju inte hur lång tid det tar för dem att skicka det o sen tills att jag verkligen får pengarna i handen.!!

Nu ska jag lägga mig i soffan o tråka

Ha det så bra

Kommentarer
Postat av: Milla

Naw stackars liten....hehe....känner igen mig. Samtidigt som man vill hitta på saker har man ingen ork till det....d lät ont me besticklådan på tån, där ska den ju inte va =P Vi får bilda en syjunta du o jag o pyssla åt våra kommande barn =)

2007-12-19 @ 14:30:03
URL: http://gizmoliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0