Längesen...

Blev helt plötsligt ganska dålig på att skriva här haha mina fans har saknat mig ;-) hahahaha men det är ju så här att jag har hittat till www.blip.se kom dit den som vågar utmana mig i Yatzy hihi

Ikväll kommer min syster o hennes kille hem till oss...börjar bli hungrig nu så jag hoppas att dem snart är på ingång!!

Ludde står på toa o städar i badrumsskåpet...han svär att vi tjejer  skulle må bra av att få va kille en dag o känna hur det känns med lite ordning o reda hahaha förstår det inte men han tycker jag har för mkt krämer, smink, nagellack o andra ONÖDIGA (enligt honom) saker hahaha kul o lyssna på medans jag spelar yatzy ;-)

Är så sugen på att flytta nu...Ludde ska ringa hyresvärden på måndag *hoppas hoppas*

Händer inte så mkt kul annars...går bara hemma o gör inte så mkt.
Imorn kommer Milla & Jocke hem o hälsar på  ska bli trevligt!!!!

Suck får nog göra ngt så han blir tyst nu ska jag tvätta glasbordet tycker han istället för att bara sitta vid datorn..o ja det kan jag väl klara av!!!

ha det så bra
ska försöka bli bättre på att skriva o magbilder...ja det kommer sen med...

Kommentarer
Postat av: Milla

*Skrattar* Va snackar Ludde om egentligen...d e vi som har ordning o reda o killarna oreda...hehe...Nu får du skriva oftare o ägna mindre tid till yatzy spelandet =P. Hihi.....o fler bilder på magen....syns imorrn o du, tack för ditt inlägg i min blogg. =) Kramar

2007-12-08 @ 23:40:16
URL: http://gizmoliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0