Julen är över...

Det gick fort!!!
LillJulen firade vi hemma hos min morbor...allihopa!!
Julmat, julmusik o massor av julklappar till barnen!!!
       
Sen på kvällen spelade jag o Ludde Bingo Lotto och mös i soffan :-)

Julafton firade vi hemma hos Luddes föräldrar...lugnt o skönt!!
Åt julmat...igen lyssna på julmusik o fick julklappar...tom jag hade varit snäll ;-)
         
Fick en symaskin med tillbehör sax o tråd o så...parfym...elvisp trodde inte att jag hade varit så snäll hehehe
       

Ludde hade med varit snäll o fick julklappar så vi var nöjda med våran jul hehehe

Igår tog vi det bara lugnt, tvättade..var ute på kyrkogården o satte ljus till min farmor o min morfar o till hans farmor o farfar!
Lagde ungsbakad falukorv med potaismos o sen mös vi i soffan resten av kvällen.

Idag har jag varit i Bara o hälsat på en väninna som är hemma över julen (hon bor egentligen på Island) så det var kul, ska dit på lördag igen när hennes äldsta son fyller 2!

Nu ska jag lägga mig i soffan med min bok o vänta på att Ludde ska sluta...jag har haft bilen idag så jag får hämta honom

Ha det så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0